بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر،موبایل، بلاکچین و رمز ارزها، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه ای، قطعات الکترونیک و دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه، پذیرای فعالان این حوزه بود.

پس از چند سال وقفه به دلیل همه گیری بیماری کرونا،نمایشگاه فناوری اطلاعات با استقبال خوبی، هم از جنبه ی شرکت های حاضر و نیز بازدیدکنندگان روبرو شد.

مزیت برپایی چنین نمایشگاه هایی در سطح استان را می‌توان در چند جنبه زیر بیان کرد.

  • آگاهی از ظرفیت‌ها و توانایی های شرکتهای فعال حوزه IT در سطح استان
  • تعامل شرکت ها با سازمان ها و نهادهای مربوط به این حوزه
  • آشنایی دانشجویان و علاقمندان با سطح کیفی و علمی شرکت ها بخصوص شرکت های دانش بنیان در حوزه IT
  • بازاریابی و فروش محصولات

شرکت دانش بنیان امنش نیز، برای تعامل بیشتر با فعالین، سازمان ها و دانشجویان حوزه IT، در این گرد همایی استانی حضور پیدا کرد.

شرکت امنش در این نمایشگاه، به معرفی دو محصول دانش بنیان خود با عناوین زیر پرداخت :‌

  • مدیریت موبایل امن سازمانی همدار
  • روتر پرسرعت شبکه سودار




از آنجا که محصولات در حال گسترش و رشد هستند تا جنبه‌های بیشتری از نیازمندی های این حوزه را پوشش دهند ، حضور در چنین نمایشگاههایی فرصت مناسبی است که امکانات جدید محصولات در آن ارائه شود.

با رشد محصولات و در جهت نگهداشت کیفیت آنها در سطح مناسب، انجام انواع تست ها و آزمایش‌ها به صورت منظم، در اولویت کار این شرکت قرار دارد. که در همین راستا، می‌توان به طراحی و پیاده‌سازی انواع تست های خودکار در تعداد بالا، آزمایش‌های عملی و میدانی متعدد اشاره کرد.

علاوه بر کارآیی و کیفیت محصولات حوزهIT، مبحث امنیت نیز جایگاه ویژه ای در این حوزه داراست. شرکت امنش نیز با علم به این موضوع، تمام محصولات خود را بر اساس حفظ امنیت پایه گذاری کرده است. که در این راستا توانسته مجوز امنیتی افتا از آزمایشگاه شریف و مجوز مساف از دانشگاه امام حسین(ع) را دریافت کند.

برای آشنایی بیشتر با محصول مدیریت موبایل امن سازمانی همدار می توانید به سایت hamdar.ir و محصول روتر پرسرعت سودار به سایت soodar.ir مراجعه کنید.